ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ, ΜΕΓΕΘΟΣ, ΧΡΩΜΑ;

  • Αν παράγγειλες λάθος προϊόν και θες να το επιστρέψεις, επικοινώνησε μαζί μας στο 2106620245 (ώρες καταστημάτων) ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις παρακάτω. Θα χρειαστεί να ξανά-συσκευάσεις το πακέτο. Μπορείς να μας στείλεις πίσω το πακέτο με μεταφορική της επιλογής σου πληρώνοντας τα έξοδα αποστολής. Η επιστροφή του κόστους θα γίνει μόνον εφόσον παραλάβουμε πίσω το πακέτο, με το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του, με ταμπελάκια κτλ. Το ποσό θα επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο που πληρώθηκε αρχικά.
  • Δεν επιστρέφονται προϊόντα που έχουν αφαιρεθεί από την αρχική τους συσκευασία (π.χ. μονταρισμένα ποδήλατα), προϊόντα ειδικής παραγγελίας κατόπιν αιτήματος του πελάτη, καθώς και προϊόντα που εμπίπτουν στους όρους περί υγιεινής (πχ. συμπληρώματα διατροφής ή ποδηλατικά κολάν που φοριούνται χωρίς εσώρουχο).
  • Στην συνέχεια μπορείς να ξανά-παραγγείλεις το σωστό προϊόν.

ΑΛΛΑΞΕΣ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΈΨΕΙΣ;

  • Αν άλλαξες γνώμη και θες να επιστρέψεις το προϊόν που παράγγειλες, επικοινώνησε μαζί μας στο 2106620245 (ώρες καταστημάτων) ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις παρακάτω. Θα χρειαστεί να ξανά-συσκευάσεις το πακέτο. Μπορείς να μας στείλεις πίσω το πακέτο με μεταφορική της επιλογής σου πληρώνοντας τα έξοδα αποστολής. Η επιστροφή του κόστους θα γίνει μόνον εφόσον παραλάβουμε πίσω το πακέτο, με το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του, με ταμπελάκια κτλ. Το ποσό θα επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο που πληρώθηκε αρχικά.
  • Δεν επιστρέφονται προϊόντα που έχουν αφαιρεθεί από την αρχική τους συσκευασία (π.χ. μονταρισμένα ποδήλατα), προϊόντα ειδικής παραγγελίας κατόπιν αιτήματος του πελάτη, καθώς και προϊόντα που εμπίπτουν στους όρους περί υγιεινής (πχ. συμπληρώματα διατροφής ή ποδηλατικά κολάν που φοριούνται χωρίς εσώρουχο).

ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ, ΜΕΓΕΘΟΣ, ΧΡΩΜΑ;

  • Αν παρέλαβες άλλο προϊόν από αυτό ακριβώς που παράγγειλες, επικοινώνησε μαζί μας στο 2106620245 (ώρες καταστημάτων) ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις παρακάτω. Μπορείς να επιλέξεις αν επιθυμείς να σου στείλουμε εκ νέου το προϊόν που είχες αρχικά παραγγείλει ή αν θες να σου επιστρέψουμε τα χρήματα σου. Εμείς θα στείλουμε την μεταφορική στη διεύθυνση που θα μας δώσεις χωρίς κόστος. Θα χρειαστεί να ξανά-συσκευάσεις το πακέτο. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και αφού ελέγξουμε ότι επιστράφηκε άθικτο και χωρίς φθορές θα προχωρήσουμε με την αντικατάσταση ή με την επιστροφή των χρημάτων.

ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Ή ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

  • Αν σου ήρθε για παράδοση από την μεταφορική εταιρία, προϊόν με κατεστραμμένη συσκευασία, μην δεχθείς την παραλαβή του και επικοινώνησε μαζί μας στο 2106620245 (ώρες καταστημάτων) ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις παρακάτω. Μόλις παραλάβουμε πίσω το ελαττωματικό πακέτο θα αποστείλουμε νέο ή θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα σου.
  • Αν παρέλαβες προϊόν το οποίο έχει σωστή συσκευασία αλλά παρόλα αυτά έχει αισθητικό ή λειτουργικό ελάττωμα, επικοινώνησε μαζί μας εντός 3 ημερών στο 2106620245 (ώρες καταστημάτων) ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις παρακάτω. Εμείς θα στείλουμε την μεταφορική στη διεύθυνση που θα μας δώσεις χωρίς κόστος. Θα χρειαστεί να ξανά-συσκευάσεις το πακέτο. Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν θα το αντικαταστήσουμε ή θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα σου.

ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟ- ΕΠΙΣΚΕΥΗ- ΕΓΓΥΗΣΗ;

  • Αν προέκυψε πρόβλημα στο προϊόν σου, επικοινώνησε μαζί μας στο 2106620245 (ώρες καταστημάτων) ή συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις παρακάτω. Ύστερα από συνεννόηση με τον κατασκευαστή θα σε ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα.
  • Κατά την αποστολή του προϊόντος για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση εντός εγγύησης χρειάζεται πάντα να έχουμε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς. Θα χρειαστεί να συσκευάσεις το προϊόν, μπορείς να το αποστείλεις με μεταφορική της επιλογής σου πληρώνοντας τα έξοδα.
    Στη συνέχεια το προϊόν σου θα αποσταλεί στον κατασκευαστή για έλεγχο και επισκευή ή αντικατάσταση. Η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και ένα μήνα.

Τους αναλυτικούς όρους επιστροφών θα τους βρείτε στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας.